FOTO: nazor na sedy filtr Hama

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Říjen 31 17:46:35 CET 2012

Vsechny tyhle rozohnene diskuse jsou prazdne tlachy, dokud nejsou podlozene obrazky. Doporucuji zajit si do nejake slusne kamenne prodejny, kde maji vyber, vzit si svuj fotak se stativem nebo ho nekde v prodejne postavit tak aby se pokud mozno nehybal a vyfotit si za pokud mozno co nejblbejsich podminek (napriklad ze sikma jdouci ostre protisvetlo) tu samou fotku bez filtru, pak s levnym typem a pak s drahym typem.
Pak se s nimi rozloucit, v klidu doma si obrazky vyhodnotit a pote si zajit vybrany kus koupit. V 95% pripadu nebudete schopen urcit, ktera fotka je ktera, takze s klidem koupite i levnejsi filtr.

Jakub Serych