Ventil na vodu

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Středa Říjen 31 15:32:41 CET 2012

Kdybych stavěl barák teď, tak si udělám rozvod z vysokotlakých
nerezových trubek a fitinek pro hydrauliku. Cenově to vyjde nastejno,
akorát možná žena by měla určité námitky, kdyby na umyvadle byla místo
chromované baterie hydraulická rozvodná kostka. Ale za to bych se
nemusel bát, že někde něco praskne :-)

Ales Prochaska