Ventil na vodu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 31 15:06:59 CET 2012

Dne 31.10.2012 14:55, AZE napsal(a):
> Zkuste si znovu přečíst, co jsem už napsal. Je snad problém doplnit
> nějaké ty spínače, třeba s kostkou cukru
Tak moment, k čemu by tam pak byl ten vodoměr pro řešení, který jste
uváděl? Viz:
"Viděl bych to na vodoměr s impulzním výstupem v přívodu vody a CPU s
jednoduchým prográmkem - algoritmus typu voda teče málo a dlouho, nebo
hodně a kratší dobu, ale déle než je obvyklé, anebo když nejsme delší
dobu doma a téct nemá vůbec - uzavřít přívod nebo tak nějak."

Co teď zas do toho pletete cukr? Ten dodatek "nebotak nějak"  mám
chápat, tak že  je tam v záloze cukr? Můžete to prosím upřesnit?
> , aby to nebylo "drahé" ?
> A ten povel k přepálení vlasce dodá kdo?
To jsem ale jasně psal , zjevně jste to nečetl: " detektory (coby dva
plíšky z nerezu) vody v koupelce a kuchyni +
darlington se zdrojem a minimum bižuterie  co napapá ten přepalovací
odpor u pružiny napínající kulák na přívodu vody."
> Ano, musí tam být i logika, někdo to musí vymyslet a udělat, součástky
> za stovku, řada z nich ze šuplíku. Já si myslel, že tady je fórum
> elektroniků a ne profesorů tělocviku....:)
> Pokud mi má něco chránit majetek v hodnotě desítek až stovek tisíc Kč,
> pak to nebudu řešit bastlem s pružinou a vlascem.
Ale ano, nechť si to každý udělá jak uzná za vhodné, vy jste nastínil
verzi  " řešení s vodoměrem a servoventilem + algoritmus typu voda teče
málo a dlouho, nebo hodně a kratší dobu, procesot atd" , já
preferuji jednoduché odzkoušené a funkční řešení za pár korun.