Ventil na vodu

AZE aze na seznam.cz
Středa Říjen 31 14:55:55 CET 2012

Zkuste si znovu přečíst, co jsem už napsal. Je snad problém doplnit nějaké
ty spínače, třeba s kostkou cukru, aby to nebylo "drahé" ?
A ten povel k přepálení vlasce dodá kdo?
Ano, musí tam být i logika, někdo to musí vymyslet a udělat, součástky za
stovku, řada z nich ze šuplíku. Já si myslel, že tady je fórum elektroniků a
ne profesorů tělocviku....:)
Pokud mi má něco chránit majetek v hodnotě desítek až stovek tisíc Kč, pak
to nebudu řešit bastlem s pružinou a vlascem.
AZE

----- Original Message -----
From: "Kuba Jan" <honza.kuba na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, October 31, 2012 2:42 PM
Subject: Re: Ventil na vodu

Dne 31.10.2012 14:21, AZe napsal(a):
> Vodoměr a servoventil nestojí 20 kKč.
No já odkazoval na ten tovární hotový SEPP-safe ventil z katalogu.

A vodoměr+servoventil mi to nepořeší. Určitě tam musí být nějaká další
logika, někdo to musí napsat, vyvinout, postavit, odladit a musí to být
o hodně chytřejší,
než detektory (coby dva plíšky z nerezu) vody v koupelce a kuchyni +
darlington se zdrojem a minimum bižuterie  co napapá ten přepalovací
odpor u pružiny napínající kulák na přívodu vody.
> Když jedu na dovolenou, tak primárně vodu zastavím kohoutem ručně....
No dobře, tak to byl špatný příklad. Když chodíte do práce, nebo do
postele, služebka tak  vodu nezastavujete nebo jo?
Za hodinu může být vymalováno, když rupne flexibilní připojení baterie,
nebo upadne hmoždinka od splachovací nádržky na WC.....
a napadá mě spousta dalších takových průserů, co dokážou za hodinu
změnit byt v brouzdaliště :-(