FOTO: nazor na sedy filtr Hama

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Říjen 31 14:48:27 CET 2012

DSLR je Nikon D7000 s 18-105 mm objektivem, viz třeba
http://www.megapixel.cz/nikon-d7000 (objektiv tedy asi lze nazvat
"setový"). Uživatel bude zřejmě dost dlouho používat právě jen ten.

ND filtr jsem chtěl variable, ne pevný - především proto, aby si dotyčný
mohl vůbec vyzkoušet práci s ním a později se samostatně rozhodnout, zda
si třeba koupí něco dražšího a ev. nějak odlišného.

Na DX jsem našel
http://dx.com/p/fotga-ultra-thin-fader-variable-neutral-density-nd2-nd400-filter-67mm-142235?item=19
nebo
http://dx.com/p/new-view-variable-neutral-density-nd2-400-fader-filter-for-dslr-camera-67mm-116446?item=2
(u druhého není jasný výrobce).

Na tu Fotgu lze najít pár celkem kladných reakcí...

---
Jirka