FOTO: nazor na sedy filtr Hama

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 31 14:05:47 CET 2012

Mezi fotografy je obecný názor, že vše co je od HAMY nebrat. Já mám
jeden polarizák a UV a opravdu je to oproti HOYE mizerné.
Na druhé straně je to zas za jiné peníze.
Ono se zdá, že třeba u UV filtru nejde nic zkazit, ale konkrétně UV
filtr od HAMy je strašný.  Zničí kresbu objektivu hlavně na velkých clonách.
http://www.czc.cz/hama-filtr-uv-0-haze-m-27-stribrny/55716/produkt/fgn8ba99b8irja035eje4b4dn6/diskuse
http://www.fotografovani.cz/cz/forum/tema-1138699-polarizacni-filtry-hama/
http://www.czc.cz/hama-filtr-uv-0-haze-m-27-stribrny/55716/produkt/7tnqb5hco4idrboq79cdj44kh9/diskuse