Ventil na vodu

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 31 13:33:51 CET 2012

Dne 31.10.2012 8:55, AZe napsal(a):
> Ta detekce vody je hezká, ale nemůže být všude. Viděl bych to na
> vodoměr s impulzním výstupem v přívodu vody a CPU s jednoduchým
> prográmkem - algoritmus typu voda teče málo a dlouho, nebo hodně a
> kratší dobu, ale déle než je obvyklé, anebo když nejsme delší dobu
> doma a téct nemá vůbec - uzavřít přívod nebo tak nějak.

Takhle nějak nejspíš funguje tento tovární produkt ( SP8700  v katalogu
str. 159. ) :
http://www.meibes.cz/file.php?type=file&disk_filename=file_1666_GENERAL.pdf

I když mi není jasné, jak to pozná , jestli jsem pustil naplno vodu,
nebo praskla hadička. Pokud to prasknutí bude takové, že průběh bude
stejný jako když pouštím vodu, nejspíš nic nezavře.
Docela by mě zajímalo, jak to vyhonocují. Možná tam jednoduše měří objem
a když bude mooc, tak se to zavře. To samé , pokud něco odkapává.
Ale vzhledem k ceně 20000 kč to řešení s hlídáním vlhkosti a pružinou
bude určitě levnější.