Plynový kotel KP-25-S - noční zážitky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Říjen 31 13:19:41 CET 2012

No plynař něco říkal o tom, že se to neopravuje a vyměňuje celé, že jde
o spolehlivost.
Celé jsem to velmi pozorně prohlédnul a je to udělané tak, že v klidu
bez napájení je ventil pružinou zavřený.
Takže buď ta cívka funguje a ventil otevře, nebo není co zkazit.
Je fakt, že jsem měl obavy, aby se třeba nestalo, že to nezavře, a do
místa instaloval hlásič plynu.
JaKub