Re[4]: Mikrovlné čidlo

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Středa Říjen 31 11:43:05 CET 2012

Tarif D45 přímotop má vždy během dne 4x VT, po hodině. Pro Vaši lokalitu (Tábor) jsou změny vždy v celou hodinu, ale nikdy není změna v 23:00 ani 5:10. V úvahu připadají kódy HDO (213,214,101,102,103,117,118) teda jestli jsem se někde nesekl. Info třeba zde:

http://www.eon.cz/srv/cps/hdo/view1.do
tam si taky najdete kdy ke změně dochází, nutno zohlednit či je to pracovní den nebo so, ne. Kód by měl být trojmístné číslo buď na elektroměru nebo přijimači HDO. Někdy tam bývá samolepka.
Z uvedeného vyplývá, že změna je 8x denně v časech, které najdete na uvedené adrese. Pokud tam přijimač HDO nemáte, platit by měla tabulka, která je rovněž v odkazu, spínání pak vlastními hodinami v uvedených intervalech. (Váš případ asi). Máte na hodinách 4 doby? (8změn)? Nerozsvěcí se světlo při těchto změnách?
Pokud se světlo rozsvítí více jak 8x denně od HDO vítr asi nefouká.
Pavel Glajc