SEG..R J-Link klon a OpenOCD ?

Středa Říjen 31 10:59:34 CET 2012

Vcera jsem vyhrabal ze supliku, ze si pohraju s kitem AT91SAM7S256,
zkusit to pod Code::Block a to se mi podarilo. Co me vadi, ze to neni
moralne OK  se SEG..R softwarem a navic nova verze uz pozna ze je to
klon a odmitne s tim pracovat....
Takze me zajima, jak je to s moznosti rozchodit OpenOCD s tim klonem pod
windows, kdyby to bylo jednoduche, ale co jsem hledal tak to asi
jednoduche neni. Nepokousel to nekdo? Problem je asi v tom, ze je
spousta verzi HW a jeste vic verzi firmware do toho adapteru.
Jinak s origo softwarem to chodi nadherne, rychle a bez problemu s
breakpointy (coz OpenOCD se stejnym GDB problem ma) a to jsem nastavil
JTAG jen na 100kHz, abych nemusel resit inicializaci oscilatoru... Kdyz
jako PostBuildStep zavolam J-FlashARM, tak to i po prekladu bleskove
naprogramuje flash a ladi se primo v ni, jinak se da i v RAM kdyz se
premapuje, ale je ji malo. Tady by me zase zajimalo, jestli jde ten GDB
server nebo klient nastavit, aby tu flash naprogramoval stejne, jako
kdyz dela upload do RAM. Predpokladam, ze ne a je to potreba zapsat
externi utilitou. Coz by s OpenOCD byl asi taky problem.