OT Aby to porad nebylo jen o CP

Středa Říjen 31 05:48:35 CET 2012

Vtipna predstava, naposledy mi zasilku od Farnela predali na parkovisti,
proste jsme se telefonicky dohodli kde, kdyz jsem tam prijel, dodavce se
jeste kourilo z gum, ridic telefonoval, zastavil jsem vedle ni, nez jsem
se vzpamatoval a stacil rict, ze jsem to ja, mel jsem v ruce balicek a
stylus na klikihak a nez jsem vlezl do auta, mizela dodavka na obzoru...