[OT] Doporuceni kompresoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Říjen 31 00:34:13 CET 2012

No vida, diky za potvrzeni dostatecnosti bezne hadice.

Tech bezolejovych kompresoru se bojim. Myslim, ze maji snad bez
vyjimky plastove pisty, a tady se opravdu obavam nizke zivotnosti.
Ale je to jen teorie, nikdy jsem to v ruce nemel.

O tom oleji ve vzduchu jsem taky premyslel. Videl jsem i vselijake
amaterske konstrukce odlucovacu oleje ve stylu kaskady PET flasek,
naplnenych hajzlpapirem.

Hystereze 1 bar je teda docela dost.
Ty presnejsi redukcaky jsou ale desne drahe, cena je skoro srovnatelna
s kompresorem. Takze to az kdyz to jinak nepujde.

Jinak me napadlo tam dat elektronicky meric sekundarniho tlaku (stejne
ted nejaky shanim pro mereni tlaku v topeni, tak vezmu rovnou dva).
Na zaklade toho tlaku by MCU upravil delku pulzu pro dispenser.
Tohle by mohlo byt docela trivialni, a pak by vetsi hystereze nevadila.

Upozorneni na kondenzat je dulezite. Takze to udelam delene, doprostred
toho pevneho rozvodu (nejniz) asi dam nejakou nadrzku s vypoustecim ventilem.

Diky.
PL