[OT] Doporuceni kompresoru

Milan B. milan na bastl.sk
Úterý Říjen 30 23:47:23 CET 2012

On 30. 10. 2012 22:51, Petr Labaj wrote:
> Diky.
> A neresil by ten nedostatecny vykon pro piskovacku vetsi zasobnik?
> Delaji to i 50l nadrzi.
>
> Strikaci pistoli jsem chtel vzit s horni nadrzkou. Je to spravne, nebo ma
> nejake vyhody spodni nadrz? Predpokladam spis mensi prutok, strikam
> jen male veci.
>
> U toho dispenseru se trochu bojim nestability tlaku, skoro bych rekl,
> ze mnozstvi pasty bude primo umerne tlaku (pri konstantni delce pulzu).
> Netusim, jak presne ty regulatory byvaji.

Neprehanajte. Pri mojich prvych pokusoch mi tlak postupne klesal zo 4 na
3 bary a potom stupol nazad, a vlastne skoro nic som si nevsimol.
Dokonca to aj sfilmovali (34MB):
http://www.bastl.sk/wp-content/uploads/2012/10/KLT982A-HD.avi (prosim
nekomentovat nesikovne ruky, robil som to z pol metra a viac som sa
sustredil aby som nestrkal nos pod kameru - skuste sa potom triafat
0.6mm ihlou na plosky s roztecou 0.7mm ci 0.6mm).

Kolisanie v rozsahu 10% urcite nebude predstavovat zasadny problem.
Popri inych  faktoroch - reakcna doba ventilov, pruzenie sustavy,
teplota pasty, nehomogenita pasty, traslava ruka a podobne  sa to
strati. Je to vidno aj na tom videu - od zapnutia kopresora po jeho
vypnutie (tesne pred koncom videa) tlak stupol z 3 na 4 bary a mnozstvo
pasty bolo tak nejako nahodne.

Myslim ze aj presnost toho najhorsieho regulatora bude dost dobra.

-m-