[OT] Doporuceni kompresoru

AZE aze na seznam.cz
Úterý Říjen 30 23:40:38 CET 2012

Podobný kompresor mám, OK, dá se s tím dělat leccos, ale má to jednu
nevýhodu: příšerný kravál, ani se nedá napsat hluk...
AZE

----- Original Message -----
From: "Petr Labaj" <labaj na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 30, 2012 10:09 PM
Subject: [OT] Doporuceni kompresoru

Dobry den,

jsem uplny pneumaticky zelenac.
Rad bych to zmenil a koupil si kompresor na takove to domaci bastleni
(obcasne strikani, piskovani, pneumaticky dispenser, foukani kol atd.).

Podle parametru a ceny by se mi libil olejovy Scheppach HC 24, viz napr.
http://www.kasa.cz/kompresor-scheppach-hc-24-olejovy/?refId=MTAwMDA1NA==&utm_medium=provize&utm_source=direto.cz

Myslite, ze to bude pouzitelne? Na co je dobre si dat pozor?
Jak kvalitni byvaji regulatory vystupniho tlaku? Myslite, ze je mozne
napojit napr. pneumaticky dispenser na takovy regulator, tj. ze stabilita
vystupniho tlaku bude dostatecna?

Diky za kazdou radu a zkusenost.
Petr Labaj