[OT] Doporuceni kompresoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 30 23:33:59 CET 2012

Diky za tip.
Jinak ta cena 250 Kc za 8m hadici je fajn. To je skoro tak levne, ze
mozna neudelam pevny rozvod trubkama, ale dam tyhle 2 hadice za
sebe a natahnu to beznou elektrikarskou listou, aby mi to nebloncalo
po zemi. Navic tou listou rovnou povedu i kabel k dalkovemu
ovladani kompresoru.

Diky.
PL

***************************************

From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 30, 2012 11:17 PM
Subject: Re: [OT] Doporuceni kompresoru

Původní zpráva ze dne 30.10.2012 od Petr Labaj:

> Moc jsem nepochopil ty konektory. Hadice se zrejme prodavaji s
> nejakymi rychlospojkami, ale levne naradi ma bezne sroubeni (aspon
> podle fotek). Tak nevim, co je v teto oblasti zvykem.

S těmi hadicemi jsem si zrovna pěkně užil. Před asi třemi týdny jsem
si chtěl dofouknout kolo u auta, v garáži mám kompresor a na něm
připojené dvě takové ty oranžové kroucené tlakové hadice 5m za sebou,
abych to měl delší, nemusel s kompresorem hýbat a dosáhl i před garáž.
Tak foukám, foukám a ono nic moc. Vypnu kompresor a vzduch fičí vedle.
Hadice praskla. OK, tak jsem tu prasklou sundal, dofoukl to tou druhou
a jel si koupit novou.

V Baumaxu měli nějakou drahou, v Globusu jsem objevil daleko levnější
a dokonce 8m za 249 Kč. Koupil jsem ji, radoval se, připojil ke
kompresoru a ono to na jedné straně ucházelo. Za týden jsem jel kolem
Globusu, tak jsem ji vyreklamoval, donesl si do garáže novou a ona
zase ucházela. Zase kolem rychlospojky. Tak za další týden jsem jel
kolem, reklamuji. A jak tam tak čekám, než maník donese další (už jich
tam moc neměli), koukám na tu vadnou hadici pořádně a ona byla u
rychlospojky podélně prasklá. Takže jsem si potom tu třetí pořádně
prohlédl, než jsem ji vzal. Ta byla OK. A opravdu napotřetí se to
povedlo, hadice funguje.

Ale nevěřil bych, že ji budu muset 2x reklamovat. Takže až budeš
kupovat hadici ke kompresoru, pořádně si prohlédni uchycení spojek...

Petr Zahradník, počítačový expert