MCP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Říjen 30 23:28:46 CET 2012

Aha, diky, ted uz je to asi jasne. Fakt mam dneska v hlave vybydleno (ne ze
by to jindy bylo o tolik lepsi :)

Takze pro trochu divocejsi vysledky to bude chtit radne prikrmit hodiny,
zahloubat se do moznosti konfigurace MCU a davat si bacha na to, co a jak
pisu.

Tak ted uz "jen" nejak naladit neco, v cem se da psat, prekladat a nasledne
nahrat vysledek do procesoru, CCS mi pripada jako desivy moloch, ktery si
dela cokoli, jen ne to, co bych od nej ocekaval...

Diky.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Milan B." <milan na bastl.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 30, 2012 11:11 PM
Subject: Re: MCP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

> #include <msp430g2553.h>
>
> void main(void)
> {
> WDTCTL = WDTPW + WDTHOLD;  // Stop watchdog timer
> P1DIR = 0x01;    // P1.0 is output
> P1OUT = 0x00;    // LED off
> while(1)
> {
>  P1OUT = ~P1OUT;  // Complement output
> }
> }

mspgcc to prelozi takto:

c04c:       5f 42 21 00     mov.b &0x0021,r15                   3
c050:       7f e3           xor.b   #-1,    r15     ;r3 As==11    1
c052:       c2 4f 21 00     mov.b   r15, &0x0021               4
c056:       fa 3f           jmp     $-10            ;abs 0xc04c   2

Posledne cislo som pridal, je pocet taktov - presne 10

To prve citanie sa da usetrit (je to dan za volatile) - tym sa dostaneme
na 7 taktov, ale o moc viac sa urobit neda.