MCP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Říjen 30 23:01:37 CET 2012

To vypadá na adresování, přesun do registru, ~, zápis z registru, skok
na začátek. 1 cpu cyklus? Nádhera.

Zkuste
while (1)
{
P1OUT = 0x0000;
P1OUT = 0x1111;
}

Jetli nula bude 2x delší (= instrukce skoku) než 1, tak je to jeden CPU
cyklus.

Tedy taky se dost často pletu.

ced