Tablet pro starsiho cloveka misto notasu?

Na navrhpcb na gmail.com
Úterý Říjen 30 22:59:54 CET 2012

Mega LOL :-) Nejake jablko,??? existuje jedine: iPad :-) a firefox na tom neexistuje.

Objednejte si android a pad z datartu a muzete si 14 dnu zkouset a pak se rozhodnout.

Ale musim rici jak je APPLE iOS jednoduchy intuitivni a bezproblemovy, tak stale ziram ze i po roce objevuji nove funkce, gesta a vychytavky, jak se da zefektivnit prace, naposledy treba se snadnym ctenim libovolneo textu, stranky ci ovladanim celeho tabletu uplne poslepu.

Srandovni bylo i to ze aplikace od googlu bezela casto v ios vyrazne lepe jak v androidu :-/

http://www.apple.com/cz/ipad-mini/overview/#video-ipad-mini-features