[OT] Doporuceni kompresoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Říjen 30 22:58:20 CET 2012

Hlucnosti jsem si vedomy. Chci to udelat tak, ze kompresor necham
v garazi a do dilny si natahnu pevny rozvod beznymi vodarskymi plastovymi
trubkami. Tim by se eliminovalo i pripadne opotrebeni spojky na kompresoru,
tak by tam byla pripojna hadice pripojena prakticky nafurt.
Doufam navic, ze kapacita toho rozvodu (tipuji to tak na 2-3 litry vzduchu)
trochu pomuzou ke stabilizaci vystupniho tlaku (ale jak rikam - jsem zelenac
a mozna je to uplna blbost).

Moc jsem nepochopil ty konektory. Hadice se zrejme prodavaji s nejakymi
rychlospojkami, ale levne naradi ma bezne sroubeni (aspon podle fotek).
Tak nevim, co je v teto oblasti zvykem.

Diky za informace.
PL

********************************

From: "Jiri Polasek" <jurp na volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, October 30, 2012 10:50 PM
Subject: Re: [OT] Doporuceni kompresoru

Za ty prachy, dobry kauf.
Jen s rozumem zastrkavat rychlospojky. Pokud to ma stejne delane jako
ostatni, je na vystupu teleso z horcikove slitiny ve kterem je cely redukcak
a vystupni konektory. Jak se za ne paci rado to v zavitu napraskne a pak
tudy unika vzduch. Kvalita regulatoru je adekvatni cinske cene.
Jinak nezapomenout, ze tyhle potvory s 1-polovym motorem maji standartne
hlucnost pres 90dB.

JURP