[OT] Doporuceni kompresoru

Jiri Polasek jurp na volny.cz
Úterý Říjen 30 22:50:13 CET 2012

Za ty prachy, dobry kauf.
Jen s rozumem zastrkavat rychlospojky. Pokud to ma stejne delane jako
ostatni, je na vystupu teleso z horcikove slitiny ve kterem je cely redukcak
a vystupni konektory. Jak se za ne paci rado to v zavitu napraskne a pak
tudy unika vzduch. Kvalita regulatoru je adekvatni cinske cene.
Jinak nezapomenout, ze tyhle potvory s 1-polovym motorem maji standartne
hlucnost pres 90dB.

JURP