OT Aby to porad nebylo jen o CP

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Říjen 30 22:03:10 CET 2012

No dopisu pokracovani...

Samozrejme mi opet nikdo nevolal. Po praci jsem se sebral a jel na depo.
Tam samozrejme o nicem nevedeli. Pak si nekdo vzpomnel, ze ten ridic to
tam nechal. Nikdo nevedel kde. Zkouseli mu volat, ale marne.

To uz jsem pronesl neco o bordelu a jak je mozne, ze nikdo krome ridice
nevi kde balik je, a ze je mi jedno jak to udelaji ale rano, ze to chci
mit na stole v praci.

V sest vecer mi volal ridic, ze stoji u me pred barakem. Zajimave bylo,
ze po me chtel dobirku 4800Kc a vnucoval mi 4 penumatiky, kdyz jsem mu
rekl svoje jmeno. Pak mu zrejme doslo, ze ze me bude asi zlej muz. Pak
si zrejme vzpomenul a vytahnul konecne balik s mojim jmenem. Pak uz jen
vtipne poznamenal, ze to podepsat nepotrebuje.

Toz tak...