Android teblety a seriova data

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Říjen 30 18:52:15 CET 2012

Nestudoval jsem to do detailu. Ale aby se obešel problém s právy roota a
ovladači v jádru, používá se jen komunikace po USB kabelu pomocí Android
api. Protože pro to zařízení není žádný ovladač v jádru, tak si ho ani
neuzurpuje systém pro sebe, jako je to s FTDI převodníky.

Takže nějaký vlastní protokol buď postavený jen nad USB api, nebo pomocí
http://source.android.com/tech/accessories/aoap/aoa2.html a nad tím je
vystavěna vlastní komunikace.

Vývojář v Androidu pak použije IOIO library a skrze ní komunikuje s IOIO
hardware.

Protože to má myslím více UART, chtěl bych si v tom nejprve napsat
sniffer na sériovou komunikaci, abych mohl do tabletu zachytávát RX i TX
a analyzovat.

Nadšeně jsem si to už objednal od PVElectronic

Oja