Ventil na vodu

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Úterý Říjen 30 17:58:57 CET 2012

Mozna pro inspiraci
http://www.microsyl.com/index.php/2010/03/29/272/

s přáním hezkého dne / Best regards
Tomáš Chvátal
tchvatal na ezop.cz

----- Původní zpráva -----
Od: "cin" <cin na quick.cz>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 30. října 2012 15:29
Předmět: OT: Ventil na vodu

Hezké odpoledne,
už to tady asi kdysi proběhlo, ale nedaří se mi to zpětně dohledat.

Sousedům krátce po odjezdu na dovolenou praskla pancéřová hadička
na přívodu vody do nádržky WC, za týden co byli pryč tak měli ze sklepa
bazén.
Řeším proto systém, který by podobné kolizi zabránil.
Po elektronické stránce to není problém (snímače zaplavení + dálkový
přenos pokynu pro uzavření hlavního přívodu vody do baráku).

Problémem je právě uzavření toho hlavního přívodu - sháním ventil
na vodovodní potrubí (pitná voda - montáž za vodoměrem),
který by bylo možné elektricky uzavřít.

Požadavky jsou:

1) cena - co nejnižší
2) ovládání 230V nebo 24V
3) potrubí 1"  nejlépe kulové provedení
4) možnost ručního uzavření (není podmínkou, přípojka s vodoměrem je v
místě s obtížnou dostupností)

Našel  jsem  tento  typ, ale nejsem si jist, zda je to vhodné pro daný
účel (pitná voda):

http://www.unimarcz.cz/Zonovy-ventil-Lufberg-ZV-2--25-13-se-servophonem-230V-AKCE,2580.html

Máte s tím někdo zkušenosti?

Díky,