OT Aby to porad nebylo jen o CP

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Úterý Říjen 30 14:43:23 CET 2012

To se stalo mně a ještě k tomu v německu a ještě k tomu toho byla půlka co tam hodil.
V pondělí přivezli s omluvou druhou půlku zásilky.
Jak bych to řešil, tak to vůbec nevím. Stížnost ? Nebyl tam podpis ...
Bylo to zásilka pro mne na adresu kamaráda v SRN. Cenu už si moc nepamatuji (300 až 400 EUR).
Jindra Polívka

> No mozne to je, ale ted mi rekni jak by se to resilo, kdyby to
> prislo nejak poskozene.

No však kdysi PPL kurýři někomu zdejšímu házeli zásilky přes plot, co
si pamatuju :-)

Jak by to řešili? Oni by si něco vymysleli, to se neboj. Už je to snad
sto let, kdy mi přišla prázdná krabice od klávesnice. Nebyla to zrovna
levná klávesnice, byl to nějaký Compaq a to za asi 12 stovek bez daně.
Tedy to taky byly úplně jiné peníze než dnes. Tak jsem to reklamoval.
A víš, jak to dopadlo? Bylo zřejmé, že klávesnici někdo z obalu
vykradl, protože nesouhlasila hmotnost. Nicméně ti pracovníci DPD si
ji z krabice vyndali tak, že vytáhli a znovu zasunuli takovou hodně
dlouhou klopu (ano, není to snadné, ale jde to), která nebyla
přelepená páskou. Takže nesouhlasila hmotnost, jejich pracovníci
vykradli obsah, přesto DPD reklamaci vyhodnotilo jako pochybení na
straně dodavatele, který prý nezajistil zboží (nepřelepil všechno, co
se přelepit dalo). Zboží nakonec zacáloval dodavatel, poslal mi novou
klávesnici.

Petr Zahradník, počítačový expert