OT - Reklamace Ceska posta

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Říjen 30 13:25:12 CET 2012

Me se tento rok asi 10x stalo, ze mi neprisla dobirkova castka... vzdy
po reklamaci mi ji pripsali na ucet.
Jasne, slozenka se muze ztratit a pak nevedi, kam to poslat... ALE,
posilam baliky asi 10 let a letos se mi toto stalo poprve a hned tolikrat...

Asi je na te poste vazne cim dal vetsi binec :-) Hlavne si myslim, ze
jim rapidne narusta frmol s tim, jak si vice a vice lidi objednava pres
internet... Ty fronty u prepazek jsou 3x delsi, nez pred peti lety,
kdezto pocet prepazek, lidi a pocet pobocek stale stejny... Jestli to
takhle pujde dale, zblazni se tam z toho :-)

P.