OT Aby to porad nebylo jen o CP

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Říjen 30 11:39:15 CET 2012

Původní zpráva ze dne 30.10.2012 od RV:

> No mozne to je, ale ted mi rekni jak by se to resilo, kdyby to
> prislo nejak poskozene.

No však kdysi PPL kurýři někomu zdejšímu házeli zásilky přes plot, co
si pamatuju :-)

Jak by to řešili? Oni by si něco vymysleli, to se neboj. Už je to snad
sto let, kdy mi přišla prázdná krabice od klávesnice. Nebyla to zrovna
levná klávesnice, byl to nějaký Compaq a to za asi 12 stovek bez daně.
Tedy to taky byly úplně jiné peníze než dnes. Tak jsem to reklamoval.
A víš, jak to dopadlo? Bylo zřejmé, že klávesnici někdo z obalu
vykradl, protože nesouhlasila hmotnost. Nicméně ti pracovníci DPD si
ji z krabice vyndali tak, že vytáhli a znovu zasunuli takovou hodně
dlouhou klopu (ano, není to snadné, ale jde to), která nebyla
přelepená páskou. Takže nesouhlasila hmotnost, jejich pracovníci
vykradli obsah, přesto DPD reklamaci vyhodnotilo jako pochybení na
straně dodavatele, který prý nezajistil zboží (nepřelepil všechno, co
se přelepit dalo). Zboží nakonec zacáloval dodavatel, poslal mi novou
klávesnici.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601