[OT] Odpocet DPH

palm_konf na geso.cz palm_konf na geso.cz
Úterý Říjen 30 11:34:57 CET 2012

Dobrý den pane Zahradník,
mohl by jste mě trošku přiblížit
kde najdu zmínku o těch 3 letech ,
který paragraf a která novela ?
Děkuji moc mě to zajímá , jsem take bordelář.
Díky
Radim Götz

Původní zpráva ze dne 31.8.2012 od Snail Instruments:

> Jak je to v soucasnosti s uplatnenim odpoctu DPH v dalsich
> zdanovacich obdobich? Kolik nasledujicich obdobi se to jeste muze
> udelat? Kdyz bych mel nejake paragony z lonska, muzu je uplatnit v
> DPH jeste letos? Jak se to zauctuje v danove evidenci? Zkousel jsem
> se zeptat ucetnich, ale ty si nenechavaji v dokladech vzniknout
> takovy osklivy - nepeknou vec, takze jsem se nic nedovedel. :-(

Nejpozději do 3 let, tato lhůta začíná běžet prvním dnem měsíce
následujícího po zdaňovacím období, ve kterém nárok na odpočet daně
vznikl.

Petr Zahradník, počítačový expert