OT Aby to porad nebylo jen o CP

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Říjen 30 10:53:27 CET 2012

Zdravim,

pan Lukesh mel strach aby mi ten 20W solarni panel neukradl. ;-)

24.10. jsem jej objednaval a druhy den (minuly ctvrtek) mi ho v UK dali
do posty a poslali cislo zasilky u DPD.
Bohuzel to cislo v trackingu DPD (UK stranky) videt nebylo. Vcera vecer
me napadlo si ho zadat do ceskeho rozhrani a co nevidim - rano priprava
v CB na doruceni a v 15:40 doruceno na moje jmeno a na moji domaci
adresu. Podotykam, ze tou dobou jsem jeste sedel v praci (s kolegou).

Dnes v 7:00 jsem volal na DPD jak je mozne, ze mi dorucili balik, kdyz
jsem nebyl doma. Pani slibila, ze to zjisti a zavolaji mi v cem je
problem. Nikdo nevola, tak v 10h pisu mail. Zrejme podle hesla zadna
odpoved je take odpoved.

Takze muzu pocitat, ze jestli to opravdu ztratili/ukradli, ze mily a
rychly prodejce z UK se nas..e a zrusi zasilani do CR.

--
Radek Vicek