bateria -20st az 40st

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Říjen 30 09:34:16 CET 2012

Dobry den,

chcel by som len taku malu poznamku. Nemam sice skusenosti s velkymi
bateriami ako kolegovia, ktori uz reagovali, ale myslim, ze k vhodnej
volbe baterie patri aj vhodna elektronika napajacich obvodov.
Konkretne, k typu baterie by ste mal volit aj to, ci pouzijete na
napajanie LDO alebo nejaky spinany menic. Bateria, ktora sa hodi pre
LDO moze byt absolutne nevhodna pre spinany menic a zase naopak. Dalej
by sa dala este zohladnit mozna samoregeneracia baterii, cim by sa
predlzila ich zivotnost, opat sa da navrhnut elektronika, ktora to
bude realizovat. Chce to vsak experimentalne skusanie, modifikacie
zapojeni a aspon potuchu o tom, ze nieco podobne sa da realizovat.

A.

Dňa 29. októbra 2012 15:56, Miro <as5sgm na gmail.com> napísal/a: