Jednoduchy USB logicky analyzator

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Říjen 29 22:57:16 CET 2012

Tak jsem nakonec koupil klon z DX
(http://dx.com/p/logic-analyzer-w-dupont-lines-and-usb-cable-for-scm-black-148945?item=20),
podarilo se mi ho rozchodit se Saleae Logic - a zatim si tu s nim hraju a
docela hodne se mi libi, pro zakladni informaci o tom, co mi kde na nohach
procesoru beha, je to dostacujici (alespon pro mne, sampling mi chodi do
24MHz bez ztraty kyticky a nejakej ten bzilion vzorku se mi do notebooku
vejde).

Dokonce, jestli mne zrak neklame, nejake "cosi" je na vstupech osazeno, je
tam hrst odporu a HC245. Jako EEPROM je 24C02. Po zapsani spravnych cisel do
EEPROM jede na prvni pokus (Logic 1.1.15, USBee jsem zatim nezkousel).

Takze jestli nekdo chcete jednoduchy logan, tak tohle vypada docela fajn a
za ty penize je asi bez konkurence. Zitra ho zkusim nakrmit nejakym
realnejsim signalem, uvidime, jak se bude tvarit na oblast od poloviny
vzorkovaciho kmitoctu vyse.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, July 12, 2012 9:46 PM
Subject: Re: Jednoduchy USB logicky analyzator

Tak to je prijemna zprava, neco na vstup vymyslim (ta 244 je asi idealni), 8
kanalu mi staci a i s tou rychlosti samplovani se poperu, stejne to budu
nejcasteji pouzivat pri loveni blech kolem mnou (blbe) naprogramovanych PICu
a tam mi spis jde o to, co vubec po tech pinech tece, nez o to, ktera
nabezna hrana prijde o mikrosekundu driv.

Ono tech ruznych verzi je opravdu hromada, jaky k tomu mate vyzkouseny SW?
Koukal jsem, jsou nejake OS projekty, dost lidi pouziva "priohnuty" SW od
komercnich verzi. Proznam se, ze by se mi obcas hodne hodilo neco, co nejen
zobrazuje, ale umi protokol i prelozit do citelnejsich dat, mate nejaky tip?

Pavel Kutina