bateria -20st az 40st

Miro as5sgm na gmail.com
Pondělí Říjen 29 15:56:45 CET 2012

Dobry den,

uz dlhzi cas sa neviem rozhodnut aky typ baterie vybrat. Poziadavky su
dost narocne, zivotnost niekolko rokov aspon 3-4, nabijanie cez solarny
panel (hlavne zima) a teraz to najhorsie musi zvladat vonkajsie
podmienky takze teplota -20st az 40st celzia. Pred par dnami sa tu
riesilo udrziavanie baterie solarnym clankom :), takze som vlakno
pozorne sledoval a uz viem lepsie ako zacat. Doteraz mi najlepsie
vychadza olovena bateria alebo gelovka. Otazka znie ci nie je pre dane
podmienky nieco lepsie, typ baterie ktora by sa na dane podmienky hodila.

len pre info ober z baterie bude minimalny 1h denne bude 200mA a zvysok
dna bude 5uA

Za navrhy vopred dakujem

     Miro