Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 29 00:47:25 CET 2012

Neresila by to mensi nadrzka pro vyrovnani tlaku?
Ale kdyz jsem s tim kdysi laboroval, tak jsem pocit pulzovani nemel.
Neni ani proc, jede to na 50 Hz, neni tam zadny dej s dlouhou periodou.

PL

******************************

From: "Aleš Horký" <hwnews na roshor.com>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, October 29, 2012 12:13 AM
Subject: RE: Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Vakuovou pinzetu jsem zkousel z vzduchovacího motorku taky vyrobit ale moc
mne to nenadchlo, jelikoz ten podtlak "pulsoval" (ale mozna jsem to mel
spatne udelany)
a tudiz se tim spatne drzeli tezsi soucastky i pokud jsem pouzil silikonovou
prisavku. Tak jsem se nastval a koupil jsem si za cca 1100Kc vakuovku od
AOYUE.

A.