Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Říjen 29 00:43:58 CET 2012

Podobny z DX mam objednany uz vic nez mesic, ale stale neprisel.
Mam taky stare pero tohoto typu http://dx.com/p/ic-chip-vacuum-sucker-pen-set-for-electronics-diy-4-piece-set-15080?item=3
ale neni to dobre. Pokud se ten podtlak "nedoplnuje", tak pri nejake
delsi manipulaci ta soucastka vzdycky v nejmene vhodnem okamziku
spadne (a samozrejme pritom znehodnoti napastovanou desku, ze).
Kdyz jsem delal s necim vetsim, tak jsem provizorne pripojil podtlak
z odsavani pajeci stanice. Mam Aoyue 968, ktera ma odsavani smradu
z pajeni, vyuziva se na to kompresor horkovzduchu.

PL

*************************************

From: "Milan B." <milan na bastl.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, October 29, 2012 12:25 AM
Subject: Re: Dispenser pro davkovani pajeci pasty

On 28. 10. 2012 23:56, Petr Labaj wrote:
> Tak to je prijemna zprava, zjednodusujici konstrukci.
> Na vakuovou pinzetu se mi zda jednodussi pouzit akvaristicky vzduchovac, jede
> to potichu, ma to minimalni spotrebu a pro potreby pinzety to ma vykon az az.
> A je to velmi levne.

Tu skor ide o to vyuzit nieco, co uz existuje, ak to bude stat par
riadkov kodu vo firmware. A ked nacvakam pastu, tak len prehodim
hadicku, prepnem prepinac... nemusim roztahovat a zapajat dalsiu
haraburdu (aj ked malu) na malom stole.

Len tak mimochodom - najradsej aj tak pouzivam toto:
http://dx.com/p/ic-chip-vacuum-pen-suction-pads-set-for-electronics-diy-72691

Zaujimave je, ze tie nasadce su kompatibilne s Luer-Lock (nie je tych
nahod privela?) - presne ako injekcne a dispenzerove ihly. Takze ich
mozem nasadit na nadbytocnu prazdnu kartusu bez piesta alebo injekcnu
striekacku, do ktorej vlepim hadicku alebo ten modry konektor...

Mam rad taketo skladacky :)

-m-