Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Milan B. milan na bastl.sk
Pondělí Říjen 29 00:25:09 CET 2012

On 28. 10. 2012 23:56, Petr Labaj wrote:
> Tak to je prijemna zprava, zjednodusujici konstrukci.
> Na vakuovou pinzetu se mi zda jednodussi pouzit akvaristicky vzduchovac, jede
> to potichu, ma to minimalni spotrebu a pro potreby pinzety to ma vykon az az.
> A je to velmi levne.

Tu skor ide o to vyuzit nieco, co uz existuje, ak to bude stat par
riadkov kodu vo firmware. A ked nacvakam pastu, tak len prehodim
hadicku, prepnem prepinac... nemusim roztahovat a zapajat dalsiu
haraburdu (aj ked malu) na malom stole.

Len tak mimochodom - najradsej aj tak pouzivam toto:
http://dx.com/p/ic-chip-vacuum-pen-suction-pads-set-for-electronics-diy-72691

Zaujimave je, ze tie nasadce su kompatibilne s Luer-Lock (nie je tych
nahod privela?) - presne ako injekcne a dispenzerove ihly. Takze ich
mozem nasadit na nadbytocnu prazdnu kartusu bez piesta alebo injekcnu
striekacku, do ktorej vlepim hadicku alebo ten modry konektor...

Mam rad taketo skladacky :)

-m-