Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 28 23:32:46 CET 2012

Pekne prosim pokud Vam to dorazi, tak urcite napiste.
Zkousel jste porovnat vysledky davkovani pasty s a bez toho podtlaku?
Je ve vysledcich nejaky pozorovatelny rozdil?

Diky.
PL

**************************************

From: "Milan B." <milan na bastl.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 28, 2012 10:52 PM
Subject: Re: Dispenser pro davkovani pajeci pasty

On 28. 10. 2012 22:28, Petr Labaj wrote:
> Vysledky Vasich pokusu s jehlami jsou velmi zajimave.
> U me byly jine - pri pouziti lekarskych jehel se z pasty vytlacoval flux, kdezto pri pouziti
> kovovych dispenserovych jehel se mi to nestavalo. Jehly jsem mel samozrejme
> zkracene na par milimetru.
> Az se dostanu domu (ted jsem 5 dni mimo) tak budu muset udelat dalsi serii pokusu.
> Nakonec bych mohl zkusit i pokus s lekarskou jehlou - nahrat ji pajeckou a zkusit ji
> povytahnout cca o 1mm ven, tim by se zarucene okraj dostal pod uroven dna.
>
> Na cisteni pouzivam medene lakovane draty (to, cim se zapojuji bastly a cemu se
> [...]

Dufam, ze sedi. Ta vec, ktoru mam, ma 6mm hadicku a strka sa do takehoto
konektoru (akurat je to typ na velky priemer piestu), takze nejako
implicitne som predpokladal, ze to tak bude aj tam. Presne tento
odkazovany typ mam na ceste, ked to dorazi, mozem dat vediet.

Ked som zistil, ako je to cele naozaj jednoduche, sam som bol
prekvapeny.  Ono zvnutra to vyzera takto:
http://static.bastl.sk/rozne/IMG_2378.JPG (7M). Po vyhodeni redukcneho
ventilu, manometra a Venturiho trubice ostane v podstate len ten
trojcestny ventil. Planujem - okrem vymeny elektroniky - pridat este
jeden ventil na riadenie privodu vzduchu do Venturiho trubice - tym
umoznim kratkodobe vytvorenie podtlaku (teraz je to tak, ze to vytvara
podtlak vo Venturiho trubici stale, co moj maly kompresor neutiahne a
okrem toho to strasne syci), a s prislusnym FW v novej elektronike  sa
to bude dat vyuzit aj ako vakuova pinzeta.

-m-