Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 28 23:28:36 CET 2012

Mate to pekne udelane. Mrzi me, ze jsem to nevedel kdyz jsme se videli,
to bych Vas poprosil, jestli byste mi to neukazal nazivo.
Ja jsem to chtel udelat pro zacatek jednodussi, na kazde strane jen 2 stazene
zelezne hranoly 6x6 nebo 8x8mm, mezi ne skripnout sablonu a vzajemne je
roztahnout zavitovymi tycemi. Zvedani v prvni verzi jen nejak provizorne nejakou
L-pakou na osce nebo to cele umistit na stativ - mam stativ ze stareho
fotografickeho zvetsovaku.

Vy to mate stazene srouby pres tu sablonu (tj. v sablone jsou diry), nebo
je to skripnute jen do te cca 1/3 sirky tech ctvercovych profilu?
A co delaji ty barevne plastove knofliky? To resi zvedani sablony nebo
naopak spousteni PCB dolu?

Pastu pouzivam tu velmi lacinou z DX http://dx.com/p/lodestar-soldering-paste-50g-4711?item=4
Zatekani je myslim spis jen nedostatecnym pritlakem, kdy nedokonale rovna
sablona "pracuje" pri pruchodu sterkou a napumpuje tak pastu pod sebe.

Diky.
PL

********************************

From: "Aleš Horký" <hwnews na roshor.com>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, October 28, 2012 10:52 PM
Subject: RE: Dispenser pro davkovani pajeci pasty

- Temperovani jsem neresil.
- Pro uzke vyvody a roztece nanasim prouzek.
- Sablony vyrabim z ALPAKY (CuNiZn) 0.1mm nebo 0.15mm. Leptam  soucasne z
obou stran s negativnim rezistem. Do jednoho filmu dam popis a ten se mi
pouze zaleptá do poloviny.
- Pro tisk jsem si vyrobil "Minitisk" http://www.roshor.com/tisk01.jpg. Daji
se na nem delat desky do rozmeru cca 80x120. Planuji vyrobu o kapku vetsiho
tisku.
- Co se tyce podtekani, pouzivate pastu pro tisk? Pasta pro dinspenzor není
vhodna (taky jsem to zkousel)

A.