Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Říjen 28 20:02:29 CET 2012

Docela jste me prekvapil, ze chcete pouzivat jehly za par centu. Podle ceny
soudim, ze myslite bezne zdravotnicke jehly. Ty ale fakt funguji hodne blbe.
Jsou (podle me zamerne) delane tak, ze vstup do jehly nemaji jako pokracovani
plastoveho konusu, ale ten vstup je nad dno jehly vyvyseny. Zamerne je to podle
me proto, ze se tak omezi moznost vstriknuti nejakych usazenin pacientovi
do zily. Ale pro davkovani huste pasty je to dost nevyhodne.
Plati minimalne pro ty, ktere jsem v lekarne koupil ja.

Ja to taky pouzivam narazove. A protoze je mi taky lito te drahe jehly, tak ji
po pouziti vycistim. A protoze tim nechci travit moc casu, tak jenom smotkem
wc-papiru vytahnu vetsinu zbyle pasty a jehlu pak hodim do male sroubovaci
sklenicky (od kremu na ruce) s lihem. Dokonce ani nepouzivam izopropyl, ale
levnejsi obycejny denaturak. Tam ty jehly bydli do dalsiho pouziti. Takove vycisteni
jehly po akci se s rezervou vejde do 1 minuty prace.

Jinak k prumeru jehel - nekde jsem cetl doporuceni pouzivat prumer jehly minimalne
5-nasobek max. prumeru kulicek. Takze pro ty nejbeznejsi pasty 45um by to byla
jehla kolem 0.22mm, tedy asi velikost 27.

Mam nulove zkusenosti s pneumatickymi konstrukcnimi prvky.
Prosim co je to na druhem konci te hadicky s nastavcem na strikacku?
http://www.ebay.com/itm/170859760321
Neni to nejaka spojka, ktera by fungovala jako protikus toho konektoru
http://www.ebay.com/itm/10pcs-Push-Pneumatic-6mm-1-8-BSPT-Threaded-Male-Jointer-Connectors-/280899801949 ?
Tento konektor je mi docela zahadou, jaky protikus by se k nemu mel pripojovat.

Diky za informace.
PL