Pomoc s identifikací konektoru

Marek Vaňura marek.vanura na safiral.cz
Neděle Říjen 28 19:04:46 CET 2012

Zdravím,

třeba na TME jsem našel, je to echt Čína a má to určitě i GME

zde odkaz na TME: ( http://goo.gl/BIMnK )
http://www.tme.eu/cz/Document/5dc6feb351d751d2aaf71b67b5e5659/nxw-02.pdf
http://www.tme.eu/cz/Document/75ccbedd7f0d0d7020e538ebd9e856a/nxg-02.pdf

příště by to chtělo uvést i rozteč, předpokládám,že je to obyč. 2,0mm

-ad winmail.dat : to je tak, když se obrázek vklada stylem drag-n-drop a
ne jako priloha do outlooku:)

Do Thunderbirdu je plugin, který winmail.dat otevře:
https://addons.mozilla.org/en-us/thunderbird/addon/lookout/

p.s.: Ahoj Quasi a Tomasi :-)

Marek