Algoritmus pro vyhodnoceni prubehu

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Říjen 28 17:41:30 CET 2012

Dobry den,

ja som nemal na mysli emc ani emi, ale funkcne rusenie, teda
abnormalny stav, kedy to generuje blbosti, lebo to ma napr. blby
firmware... A doplnit emi je potom uz len bonus navyse.

Inak ked to chcete teda moc jednoducho, dajte si tam 4 pasmove
priepusti, nejake komparatory a par hradiel na generovanie logickej
funkcie pre fazovy posun. (s farebnou hudbou som sa hral ako
pubertiak) . Ale myslim si, ze ked mozete ist do fft, tak treba ist do
nej. Odhadujem, ze to vyjde na rovnako co sa tyka clovekohodin...

A.