Pomoc s identifikací konektoru

Neděle Říjen 28 16:09:57 CET 2012

Dobrého státního svátku přeji,
mohli byste mi prosím poradit pod jakým označením hledat u Farnella nebo u nějakého domácího distributora konektor ze snímku ? Zároveň se omlouvám za přílohu, tentokráte již píšu v textu prostém takže snad nebude problém...
Jedná se o velmi běžné konektory ve většině spotřební elektroniky ale GM je nemá - má jenom podobné o třídu či o dvě masivnější označené jako PSH04 ale ty mají jiný mechanický tvar.
Pin je čtvercový o straně asi 0,5mm, materiál termoplast, samice jsou zajištěny z jedné strany západkou.
A když už jsem v tom tázání - krimpovací nástroj pro ně je k sehnání pod jakým označením ?
Nejsem líný Googlit, jenže vždy na mne vyjede dlouhý seznam typů ve kterých se nepříliš orientuji, věřím že některý z vás to má jako denní chléb a pomůže.
Děkuji předem.

Zdravím

Kručinský