Vir v kardiostimulatoru

Jindroush kubecj na asw.cz
Neděle Říjen 28 12:28:08 CET 2012

Dobrej,

Barnaby Jack je skutecny hacker a co rika, je pravda. V tom Computerwordu
a) to blbe opsali
b) smichali s jinou zpravou o tom, ze nemocnicni hardware je 'spinavej'.
c) puvodni zprava je z 17.10., tyto informace prezentoval na konferenci
Ruxcon/Breakpoint, a je k tomu i video, ale neumim ho vygooglit - na
strankach konference slides nejsou, pravdepodobne kvuli nebezpecnym
detailum.

V kazdym pripade ten clovek uz drive umel napadnout inzulinove pumpy.
Tech 830V posle ten kardiostimulator, protoze komunikace je nesifrovana
a chranena pouze seriovym cislem stimulatoru, ktere pry lze bezdratove
enumerovat.