Desulfator

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Sobota Říjen 27 19:42:02 CEST 2012

Jediny rozumne fungujuci desulfator je nova bateria.
Je skutocne obdivuhodne, preco toto jednoduche a spolahlive riesenie
zavrhujete. Miesto toho marnite cas a peniaze fotoclankami, desulfatormi a
podobnymi ...

                                     Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Lukesh"

když jsem tak koukal po těch desulfátorech, napadla mě jedna kacířská
myšlenka - pokud cívka dodá puls velkého proudu, opravdu nikde na deskách
není napětí větší, než při kterém se rozpadají desky?

Asi by bylo lepší mít zdroj 14.4V, který bude přes svůj vnitřní odpor
nabíjet baterii kondenzátorů a ta se vybije do aku. To tidíckrát za vteřinu.
Myslím, že toto bude daleko lepší.

Ještě lze udělat o něco jednodušší variantu s tyristorem 50x nebo 100x za
vteřinu.