Re: Bankove prevody SK-CZ Was: Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt na osvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Sobota Říjen 27 16:30:12 CEST 2012

No problém, je ten, že pokud má země Euro, tak zahraniční platba nesmí být dražší,
než platba v rámci vlastní země. Proto mají na Slovensku platbu do ciziny za super
peníze, protože kdyby jim zdražili místní platby na těch 250Kč kolik je to unás, tak to
by bylo na zlynčování. No a jelikož jsme v Česku, kde euro nemáme tak musíme, pokud
si nevybereme rozumnou banku platit za platby v cizí měně to co chtějí vydřiduši.
Jinak se mi jednou stalo, že mi zákazník z Česka platil v EURech na účet co mám v
Německu, a dal, že chce zaplatit všechny poplatky on, no a německá banka tak nějak
nechápala proč by si oněch 7,5Euro měla nechat tak mi je připsala k té částce :-D

Zdeněk Aster