Bankove prevody SK-CZ Was: Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt naosvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Říjen 27 12:14:04 CEST 2012

Protoze FIO neumi platit v YEN tak je k nicemu? Tohle zazniva ve forech
casto a jen to nuti lidi zbytecne zustavat u nejdrazssi ceske banky.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "V P" <vvitty01 na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 27, 2012 10:58 AM
Subject: Re: Bankove prevody SK-CZ Was: Vyroba DPS v Cine (bylo Kontakt
naosvitovku (bylo Konica Minolta PagePro 1400W))

Potreby lidi jsou ruzne ;-)

FIO umi zahranicni platby pouze v USD, EUR a tusim madarske Forinty a
nekteri moji dodavatele trvaji na uctovani v jejich lokalni mene, takze
musim mit stejne druhy ucet... :(
Podotykam, ze se nejedna o nejake obskurni meny bananovych republik, napr.
japonsky Yen bych povazoval za pomerne vyznamnou menu.

V.