OT: W7 iso (bylo: Re: [OT] FS Lifebook A530 Recovery DVD)

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Říjen 26 21:30:08 CEST 2012

Ano, to je nejjednodušší odpověď, ukázat, že umím zadat banální dotaz do
Google, ale protože najít to iso je problém, tak se tomu elegantně vyhnout.
Microsoft samozřejmě to iso ke stažení nabízí a nabízí ho asi tak oficiálně,
jako to anglický, tedy odkaz někde na Technetu. Jenže najít ten odkaz není
taková brnkačka.
Zbylé příspěvky jsou asi tak stejně informativní jako tento, tedy 0.

PS: Na MSDN OEM iso není.