OT: W7 iso (bylo: Re: [OT] FS Lifebook A530 Recovery DVD)

Pátek Říjen 26 21:24:18 CEST 2012

No jaky je rozdil mezi Anglickou a Ceskou verzi krome toho, ze se u
Anglicke musi nastavit Cestina??? Ja teda vzdycky instaloval ty verze z
MSDN, je tam EN a CZ verze a rozdil jsem po instalaci a nastaveni
nepoznal... Kazdopadne diky za odkazy, zkusim.