OT: W7 iso (bylo: Re: [OT] FS Lifebook A530 Recovery DVD)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Říjen 26 21:24:07 CEST 2012

Přečtěte si zbylé moje příspěvky k tématu a použijte jejich informace
pro další hledání. Opět Google. Pro doplnění: jsou tam i kontrolní
součty, aby nemohlo dojít k (ne)úmyslné chybě.

Mrkwosoft nejspíš nenabízí veřejné přímé stažení CZ verze z prostého
důvodu - patříme k zemím, kde se nejvíc krade. Proč by to měl  podporovat...

---
Jirka