MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Říjen 26 17:43:38 CEST 2012

1/10 výkonu z panelu je roční průměr se kterým se dá v našich podmínkách
počítat. Ve skutečnosti je to trochu lepší, ale ne zas o moc.

Pokud bude panel ležet, tak reálně lze počítat asi s polovinou, pokud bude
svisle, tak to bude o něco lepší, nebude se tam tolik usazovat prach.

----- Původní zpráva -----
Od: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>

No proc neradostne... na lodi mam GSM alarm, ktery nevim kolik zere (asi
se to dost meni podle toho co dela). Loni jsem tam mel 44Ah baterku a
musel jsem ji za zimu 3x nabit.
V podstate mi staci kdyz bych tu spotrebu toho alarmu tim 20W panelem
pokryl a zjistil, ze treba vystacim jen s gelovkou 7Ah, kterych mam dost.
Pokud ten 20W panel dokaze podle kolegy dat 2W v podstate kdykoliv ve
dne (dejme tomu teda 20Wh) - tak to je energie, ktera ten alarm musi
udrzet v podstate neomezene.