MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

AZe aze na seznam.cz
Pátek Říjen 26 16:47:04 CEST 2012

Uz roky merim difuzni osvetleni v ramci meteostanice a ty rozdily v
osvetleni i v ramci uplne zatazeneho dne jsou pomerne velmi zasadni.
mimochodem vy mate neco proti tomu abych si ten panel koupil a hral si s
nim?

- Kupte si jich třeba 10, stejně dojdete ke všeobecně známým výsledkům, na
netu snadno dohledatelným. Já jsem napsal 10% na základě křivek, které vidím
na monitoru. Jsou dny, kdy to není ani 10%.

no tak jestli mam utratit za neco 3.5k tak bych rad aby mi to hlidalo i
tu baterku protoze pokud to nebude komplexni reseni tak stejne budu muset
resit
odpojovac a dat za jeden step-down menic 200W 3500Kc mi prijde jako
ukrutna strelba je jasne ze to nemusi resit ten komu ho zaplati ostatni v
ramci platby
vypalneho v podobe poplatku za OZ v ramci vyuctovani za elektrinu ;-)

On ten zmiňovaný aparátek není jen step-down měnič, ale má MPPT a hlídá i tu
baterku. Nevidím problém z něj vytáhnout drát a pověsit si tam třeba stykač
500A.
Mě přijde ukrutná střelba vymýšlet vymyšlené. Za 3k toto zařízení nevyvinete
a nevyrobíte. Už se opakuji, jen jako hobby, proti tomu nic. 10Kč/h jsou
také peníze.
AZE