MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Říjen 26 16:06:23 CEST 2012

No proc neradostne... na lodi mam GSM alarm, ktery nevim kolik zere (asi
se to dost meni podle toho co dela). Loni jsem tam mel 44Ah baterku a
musel jsem ji za zimu 3x nabit.
V podstate mi staci kdyz bych tu spotrebu toho alarmu tim 20W panelem
pokryl a zjistil, ze treba vystacim jen s gelovkou 7Ah, kterych mam dost.
Pokud ten 20W panel dokaze podle kolegy dat 2W v podstate kdykoliv ve
dne (dejme tomu teda 20Wh) - tak to je energie, ktera ten alarm musi
udrzet v podstate neomezene.

Ty online data na webech maji jeden problem - malokterou FVE si majitel
namontuje bez vyhledu na slunce a nebo s nulovym sklonem.

Radek Vicek